Сайтқа кіру Тіркелу
загрузка...

«Алып Ер Тоңға» жыры

Бөлімнің атауы:
«Туған жерім – аялы алтын бесігім»
Сынып: 6
Пәні: Қазақ әдебиеті Қатысқандар:
Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы «Алып Ер Тоңға» жыры
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 6 Б/С1 Шығармадағы кейіпкерлерді өзара салыстыра отырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға беру

Сабақ мақсаттары:
Барлық оқушылар орындай алады: шығармадағы кейіпкерге жеке мінездеме бере отырып, өзара салыстырады
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: шығармадағы кейіпкерді өзара салыстырады, тарихи және көркемдік құндылығына баға береді
Кейбір оқушылар орындай алады: шығарманы кейіпкерді өзара салыстырады, тарихи және көркемдік құндылығына баға береді, сыни пікір айтады
Бағалау критерийі
1. Шығармадағы кейіпкерлерді өзара салыстыра алады • шығармадағы кейіпкерлерге жеке мінездеме береді;
• шығармадағы кейіпкерлерді өзара салыстырады.
2. Шығарманың тарихи және көркемдік құндылығына баға береді • Алып Ер Тоңғаның тарихи бейнесін және көркемдік құндылығына баға береді;
• Алып Ер Тоңға бейнесіне сыни пікір білдіреді.
Тілдік мақсаттар Оқушылар орындай алады:«Өрмекші торы»,"Ақпаратты сүзу", «Пікірлер алаңы», «Эйлер шеңбері», « Рефлексия пирамидасы»
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:
«тау қойнауы жыртылар», «атса оны кезеп», «атын болдыртты», «қайғы тоздыртты», «атса оны кезеп», «жүз сарғайды», «запыран жаққандай»
Талқылауға арналған сұрақтар:
«Енді жүрек жыртылар?» деген жолындағы жыртылар сөзі нені білдіріп тұр?
Не себепті халық Алып Ер Тұңғаны жоқтады деп ойлайсыз?
Ер Тұңғаның халқы үшін орны қандай?
Құндылықтарға баулу «Мәңгілік Ел» ұлттық идеясының тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы тармағындағы идеялары «Алып Ер Тоңға» шығармасында ішінара жүзеге асырылады.
Пәнаралық байланыс Тарих тақырыбымен байланысады.
Алдыңғы оқу
5 мин С.
Алып Ер Тоңға жырын«Өрмекші торы» тәсілі арқылы сұрақтар қойып қайталау.
Жоспар
Жоспарланған
уақыт Жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар
Сабақтың
басы
10 мин
Оқу мақсаттарымен және жетістік критерийлерімен танысады.
С.
1 - тапсырма"Ақпаратты сүзу"әдісі бойынша Алып Ер Тоңғаның бейнесін ашады. Маңызды емес сөздер құбырға ағып кетіп, тек маңызды сөздер сүзгіде қалады.

Бағалау дескрипторы:
• шығармадағы кейіпкерлерге жеке мінездеме береді

Кері байланыс
«Төрт сөйлем» әдісі Бағалау парағы

Сабақтың ортасы 25 мин
Т.
2 - тапсырма10 мин
1 - топ
«Эйлер шеңбері» 3 кейіпкерді салыстырады
2 - топ
Алып Ер Тоңғаға « Ассоциациялық карта» жасайды.

Бағалау дескрипторлары:
• ∙ шығармадағы кейіпкерлерге жеке мінездеме береді;
• шығармадағы кейіпкерлерді өзара салыстырады

• Кері байланыс
• Жұмыстың күшті жағы...
• Қиын жағы...
• Керемет жағы...
Ж.
3 - тапсырма10 мин
(Кейбір, көпшілік оқушылар орындайды)
«Пікірлер алаңы»сыни пікір білдіреді
Осы жырдан қандай тарихи кезеңді көруге болады? Үзіндіден не байқадық? Тарихпен байланыстыра отырып, оқушылар өз пікірін ортаға салады.
Бағалау дескрипторы:
• Алып Ер Тоңғаның тарихи бейнесін және көркемдік құндылығына баға береді;
• Алып Ер Тоңға бейнесіне сыни пікір білдіреді;

Кері байланыс. Миының суретін сал(түсінген б/ша оқушы миының суретін салады)

Мұғалімнің сындарлы кері байланысы
керемет
Тарихтағы Шығармадағы
Сабақтың соңы
5 мин

Кері байланыс
ҚБжүзеге асырылады.
«Рефлексия пирамидасы» әдісі арқылы сабақты қорытындылау.

Қосымша мәлімет
Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?
Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Пәнаралық байланыс – денсаулық және қауіпсіздік, АКТ - мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі)
Сабақ мақсатына жету барысында саралау жұмыстары жоспарланды. Оқушылар жеке, жұптық, топтық жұмыстарды орындады.
Шығарма мәтінімен жұмыс істеу барысында қолдауды аз қажет ететін оқушыларға «Төрт сөйлем әдісі»,
«+,-, керемет»әдістері тиімді болады. Қолдауды көп қажет ететін оқушылар кейіпкердің мінез - құлқын, іс әрекетін ашуда «Ақпаратты сүзу» әдісі арқылы өз ойларын жүйелі түрде беруге қалыптастырылады.
"Рефлексия пирамидасы","+,-. керемет", «Төрт сөйлем»әдісі бойынша кері байланыс алу, сабақты қорытып, бағалау.
Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы. Ұлттық және адами құндылықтарға құрмет; Салт дәстүрді құрметтеу, тұрмыс салт жырларын құрметтеу; Аталған құндылықтар сабақ тақырыбы арқылы және оқушылардың топтаса жұмыс жасауы, сын тұрғысынан ойлауы арқылы бағалау дағдылары негізінде жүзеге асады.
Сабақ бойынша рефлексия
• Сабақ мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма, қолжетімді болды ма?
• Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқу мақсатына қол жеткізбеген болса неліктен деп ойлайсыз?
• Сабақ қалай және қандай деңгейде өтті?
• Жоспарланған саралау дұрыс іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)
• Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба?
• Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма, неліктен?
• Осы жоспарға қандай өзгеріс енгіземін және неге?

Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты):
1. «Өрмекші торы» әдісі арқылы сұрақ – жауап
2.
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?
1.
2.

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?

Мектеп:«Кішкенетау орта мектеп – бақша» КММ
Мұғалімнің аты - жөні: Сағындықова Самал Тоқанқызы
Кері қайту
Ұқсас жаңалықтар:
Статистикалық мәліметтер

Статистикалық мәліметтер

Сабақтың мақсаты: 1. Статистикалық мәліметтер туралы білу. 2. Салыстырмалы және абсолюттік сілтемелерді түсіну....
Ақпаратты шифрлеу

Ақпаратты шифрлеу

Сабақтың мақсаты - Мәтіндік ақпараттың кодтау және декодтаудың жолдарын түсіну және қолдану. - мәтіндік ақпаратты кодтау және декодтау әдістерін...
5 саны мен цифры

5 саны мен цифры

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары 1. 1. 1. 2 **бір таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру 1. 1. 1. 3 **бір таңбалы сандардың құрамын...
Ахмет Йассауи «Даналық кітабы»

Ахмет Йассауи «Даналық кітабы»

Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар орындай алады: - Шығарманың мазмұнын түсініп, идеясын ашады. - Шығармадан қажетті үзінділерді тауып оқиды, өз...
Шынықсаң шымыр боласың

Шынықсаң шымыр боласың

5Т/А. 5 Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру. Тыңдалым материалы бойынша жауап беру...
Пікірлер: 0
Пікір білдіру
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
загрузка...
Абайдың қара сөздері, Ашық сабақ, Бастауыш, Информатика, Күнделікті сабақ жоспары, Мұқағали Мақатаев, Мұқағали Мақатаевтың өлеңдері, Русский язык, Сабақ жоспары, Тәуелсіздік, Физика, Химия, абай құнанбаев қара сөздері, абай құнанбайұлының қара сөздері, ана тілі, ашық тәрбие сағаты, ағылшын тілі, ағылшын тілінен сабақ жоспары, бала-бақша, балабақша, бастауыш сынып, баяндама, биология, география, дүниетану, математика, математикадан сабақ жоспары, презентация, сайыс, сайыс сабақ, сауат ашу, сценарий, тарих, тақпақ, технология, тәрбие сағаты, Қазақ әдебиеті, қазақ тілі, қазақ тілінен сабақ жоспары, қысқа мерзімді жоспар

Барлық тегтерді көрсету