Сайтқа кіру Тіркелу
загрузка...

Мәтіндік ақпараттарды өңдеу

Тақырыбы Мәтіндік ақпаратты өңдеу.
Мақсаты. Мәтіндік ақпаратты өңдеу процедураларымен таныстыру
Білімділік. Мәтіндік шамалармен орындалатын амалдармен таныстыру.
Дамытушылық Мәтіндік ақпаратты өңдеу процедураларын дұрыс қолдана білу.
Тәрбиелік Тапсырманы жүйелі түрде өңдеп, уақытты үнемдеуге және берілген тапсырманы талапқа сай орындауға тәрбиелеу.
Типі Жаңа сабақ
Түрі Аукцион
Көрнекілік Плакаттар, үлестірме, биржа таблосы
Пән аралық байланыс Ағылшын, математика, қазақ тілі
Барысы
1. Ұйымдастыру
4. Жаңа сабақ мақсаты
5. Материалды түсіндіру
6. Сабақты меңгергенін тексеру
7. Сабақты қорытындылау
8. Үй тапсырмасы
Жаңа сабақ
«Білім биржасына хош келдіңіздер»
Білім биржасындағы жаңа ақпаратпен таныстырып өтейін. Әр құнды қағаздың қажеттілігіне қарай өз бағасы бар. Биржадағы баға сұранысқа қарай өзгеріп тұрады.
Мәтін әр түрлі символдардан тұратын жолдар тізбегінен тұрады.
Символдар саны 256 аспайтын апостроф ішіне алынған символдар тізбегі. Паскаль тілінде символдар тізбегінен тұратын тіркестік айнымалылар қолданылады. Оларды сипаттау үшін STRING түйінді сөзі қолданылады.
VAR A: string[15]; символ саны 15
R: string; көрсетілмесе символ саны 256
Мысалы С: Сарыжаз ауылы болса ол жадыда былай орналасады
0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
13 с а р ы ж а з а у ы л ы
Тіркестік өрнектер ЛИТЕРЛІК деп аталады және апостроф ішіне алынады.
1. Сөз тіркесін өңдейтін процедуралар.
1. DELETE(S, P, N)-
S мәтінінен P позтциясынан бастап N символды өшіреді
2. COPY(S, P, N)- S мәтінінен P позтциясынан бастап N символды көшіреді
3. CONCAT(S1, S2, S3);- біріктіру
4. LENGTH(‘alma’)=4 символ саны
Енді осы мысалдарды Паскаль бағдарламалау тіліне қалай аударамыз?
Бағдарлама құрылымы бойынша біріктіру процедурасына мысал жазайық
Берілгені
3 ұяшықтағы сөзді біріктіріп, сөз тіркесін экранға шығар
S:=’ Мен’
S1:=’Жақсы '
S2:=’оқушымын’
Бағдарлама үлгісі
Осымен бүгінгі меңгеретін тақырыбымыз берілді.
Енді таблоға көз салып, мүмкіндігімізге қарай, құнды қағаздарды сатып алайық.
Ол не сипатталуы Енгізу
операторы Меншіктеу
операторы Шығару
операторы Біріктіру
процедурасы өшіру Көшіру Ұзындығын
анықтау компьютердеорындау
Символ
Сөз
Сөз тіркесі
Тексеру сұрақтары Біз нені меңгердік?
1. Символ дегеніміз не?
2. Сөз?
3. Сөйлем?
4. сөз тіркесі?
5. Сөз тіркесін сипаттау операторы?
6. Көшіру процедурасы?
7. Сөз ұзындығын анықтау?
8. Көшіру процедурасы?
9. Біріктіру процедурасы?
Деңгейлік тапсырма
1. Экранға қалай шығарамыз?
Бар жәндігін сүйемін қыбырлаған,
Бәрі маған Отан де сыбырлаған
2. Нәтижені анықта
А: =’ Кітап’;
B:=’ Білім’;
C:=’ бұлағы’;
R:=Concat(A, B, C);
Length(R
3. Берілген өрнектің нәтижесін тап. /кестеде/
Жоғарғы деңгей.
Компьютерге бағдарламаны теріп, жауабын алу.
Үй тапсырмасы
Upcase(‘g’)
Insert(s1, s2, p) процедурасының қызметі?
4. 3 тарауын қайталау
Кері қайту
Загрузка...
Пікірлер: 0
Пікір білдіру
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
загрузка...
Абайдың қара сөздері, Ашық сабақ, Бастауыш, Информатика, Күнделікті сабақ жоспары, Мұқағали Мақатаев, Мұқағали Мақатаевтың өлеңдері, Русский язык, Сабақ жоспары, Тәуелсіздік, Физика, Химия, абай құнанбаев қара сөздері, абай құнанбайұлының қара сөздері, ана тілі, ашық тәрбие сағаты, ағылшын тілі, ағылшын тілінен сабақ жоспары, бала-бақша, балабақша, бастауыш сынып, баяндама, биология, география, дүниетану, математика, математикадан сабақ жоспары, презентация, сайыс, сайыс сабақ, сауат ашу, сценарий, тарих, тақпақ, технология, тәрбие сағаты, Қазақ әдебиеті, қазақ тілі, қазақ тілінен сабақ жоспары, қысқа мерзімді жоспар

Барлық тегтерді көрсету