Сайтқа кіру Тіркелу

НЕ? Қайда? Қашан?

Сабақтың тақырыбы: НЕ? Қайда? Қашан?
Сабақтың мақсаты:
а) білімділік: оқушылардың дүниежүзі тарихы, география пәндерінен алған білімдерін тексеру, еске түсіру.
б) дамытушылық: оқушыларды саралау, талдау, салыстыруға үйрете отырып, логикалық ойлау қабілетін дамыту.
в) тәрбиелік: Тарихты білуге, ұлтжандылыққа, Отансүйгіштікке тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: суреттер, қосымша әдебиеттер, интерактивті тақта
Сабақтың түрі: интеграциялық сабақ
Сайыстың кезеңдері:
1. Сұрақ - жауап
2.«Ең, ең, ең.....»
3. Ойлан тап?
4. Сәйкестендіру тесті
5. Қай елде ойлап табылды?
6. Бұл кім?(тұлғаны таны)
7. Кім жылдам?(терминдермен жұмыс)
8. Тарихи сынақхат
9. Қара жәшік (жасырылған затты тауып, суретін салу )
10. Жұмбақтар шешу
11. Егер де мен..........(өз пікірін қорғау )
1. Шахматтың Отаны қай ел?
Шахматтың Отаны - Үндістан
2. Қай елде жазу материалына суреттегі заттарды пайдаланған?
Қосөзенде балшық тақтайшаға
Үндістанда пальма жапырақтарына
Египетте папирусқа
Қытайда бамбукке
3. « Ең, ең, ең.............»
І - топ
1. Ең үлкен ойпат (Амазонка)
2. Ең үлкен түбек (Арабия)
3. Ең үлкен арал (Гренландия)
4. Ең биік шың (Джомолунгма )
5. Ең ылғалды материк (Оңтүстік Америка )
ІІ - топ
1. Ең үлкен шөл (Сахара)
2. Ең суыққа төзімді құс (пингвин)
3. Ең үлкен мұхит (Тынық мұхит )
4. Ең халқы көп мемлекет(Қытай)
5. Ең тұзды мұхит (Атлант)
ІІІ - топ
1. Ең биік ағаш(Секвойя)
2. Ең үлкен көл (Каспий)
3. Ең кішкентай мұхит (Солтүстік мұзды мұхит )
4. Ең ыстық материк (Африка)
5. Ең үлкен мемлекет(Ресей)
IV - топ
1. Ең терең көл (Байкал)
2. Ең кіші материк (Аустралия)
3. Ең үлкен бұғаз (Дрейк)
4. Ең ұзын өзен (Ніл)
5. Ең суық материк (Антарктида )
V - топ
1. Ең биікте орналасқан астана (Ла - Пас)
2. Ең терең шұңғыма (Мариан )
3. Ең биік сарқырама(Анхель)
4. Ең ұзын тау (Анд)
5. Ең суы мол өзен (Амазонка)
3. Ойлан тап!
ХТМИҰ ГОУБЛС АТБАСШМ ПНТАЕАЛ
Мұхит Глобус Масштаб Планета
4. Мемлекет пен мемлекет билеушілерін сәйкестендіру
1. Египет билеушісі А. Раджа
2. Қосөзенді билеуші В. Перғауын
3. Үндістанды билеуші С. Патша
4. Қытайдың билеушісі Д. Император
Жауабы: 1_В__, 2__С__, 3__А_, 4__Д_
5. Қай елде ойлап табылды?
1. Компас, қағаз.
2. Қазір қолданып жүрген сандарымыз.
3. Латын алфавиті (әліпбиі ).
4. Геометрия ғылымы.
5. Театр, Олимпияда ойындары.
1. Қытай 2. Үндістан 3. Рим 4. Египет 5. Греция
Бұл кім?(тұлғаны таны)
1. 1492 жылы Пиреней түбегінен шығып, асыл тастармен бағалы піл сүйегі, алтынға бай Үндістанға сапар шекті. Екі айдан соң Орталық Америка аралдарына жетті. Бірақ өмірінің соңына дейін Үндістан жағалауында болдым деп, сол аймақ тұрғындарын «үндістер» деп атады.
2. Б. з. б ІІ ғасырда өмір сүрген грек оқымыстысы. Ол картасында градус торларын белгілеп, көптеген географиялық нысандар түсірді. Бірақ картаның кемшілігі онда құрлық судан көп болып бейнеленген.
3. 1519 - 1522ж. ж. Тұңғыш рет дүние жүзін айналып шығып, жердің шар тәрізді екенін және ең үлкені - Тынық мұхиты екенін дәлелдеген.
4. 1835ж. Қостанай облысы Құсмұрын көлінің жағасында дүниеге келген. Арғы тегі - Абылай хан, шын аты - Мұхаммедханафия. Ыстықкөл аймағының картасын жасап, «Манас» жырын жазған 5. Әлемнің дөңгелек картасын жасаған түрік оқымыстысы. Ол картаға түріктердің көптеген қалалары мен қоныстарын, жер бедерін картаға бейнелеген.
1. Х. Колумб 2. Птоломей 3. Ф. Магеллан 4. Ш. Уәлиханов 5. М. Қашқари
Терминдермен жұмыс
1. Фенеху -
Планета -
2. Сфинкс -
Гидросфера -
3. Шадуфтар -
География -
4. Бабилу -
Масштаб -
5. Нубанда -
Тау -
Тарихи сынақхат
1. Хаммурапи б. з. б …………жылдар арасында патшалық етті.
2. Дүниедегі ең ежелгі жазу жүйесі…………қалыптасты.
3. Египетті ежелгі заманда …………. деп атаған.
4. Перғауын………патшалық құрған кезде Сирияға 17 рет жорық жасаған.
5. Қазіргі Түркия жерінде ерте замандарда............... мемлекеті өмір сүрді.
Б. З. Б 1792 – 1750 жылдар Қосөзенде Қара жер Тутмос ІІІ Хетт мемлекеті
Қара жәшіктегі затты тап!
(сипап сезу арқылы жасырылған затты тауып, суретін салу )
Жұмбақты шеш!( үш тілде)
Жарқ етсе сабау қамшы,
Нөсерлетіп жауар тамшы (найзағай)
Қанатсыз құс маңып барады,
Көзінен жас тамып барады (бұлт)
Күні - түні жүйткиді,
Кең далада бір тарлан (жел)
Көтеріліп теңізден,
Аспанға биік барамын.
Биіктен қайта түскенде,
Өңі кірер даланың (жаңбыр)
Ат үстінде асыл тас,
Алайын десем табылмас (жұлдыз)
Егер де мен …………….(өз пікірін қорғау)
Қорытынды.
Кері қайту
Ұқсас жаңалықтар:
Дүниежүзілік мұхит

Дүниежүзілік мұхит

Дүниежүзілік мұхит туралы ұғым қалыптастыру. Оқушылардың логикалық ойлау қабілетін, шапшаңдылығын дамыту. картамен, оқулықпен жұмыс, өз бетімен оқып...
Оңтүстік Американың халқы мен елдері

Оңтүстік Американың халқы мен елдері

Шығыс Қазақстан облысы, Аягөз ауданы "Горный ЖББОМ" КММ бастауыш класс мұғалімі: Ахметқалиева Камалия Мұқанқызы...
Әлемді география арқылы  тану

Әлемді география арқылы тану

Оңтүстік Қазақстан облысы , Шымкент қаласы №25 Т.Рысқұлов атындағы мектеп-гимназиясы География пәнінің мұғалімі: Қатбай Роза Бақтиярқызы...
Оңтүстік Америка. Материк жағалауындағы мұхиттар

Оңтүстік Америка. Материк жағалауындағы мұхиттар

Оңтүстік Қазақстан облысы, Шымкент қаласы №25 Т. Рысқұлов атындағы мектеп - гимназиясы География пәнінің мұғалімі: Қатбай Роза Бақтиярқызы...
Мұхиттар

Мұхиттар

Қызылорда облысы, Қармақшы ауданы А.Жанпейісов атындағы №105 орта мектептің география пәнінің мұғалімі: Джубанова Н....
Пікірлер: 0
Пікір білдіру
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Абайдың қара сөздері, Ашық сабақ, Бастауыш, Информатика, Мақала, Мұқағали Мақатаевтың өлеңдері, Ресей, Русский язык, Сабақ жоспары, Тәуелсіздік, Физика, Химия, абай құнанбаев қара сөздері, абай құнанбайұлының қара сөздері, ана тілі, ағылшын тілі, бала-бақша, балабақша, бастауыш сынып, баяндама, биология, география, дүниетану, жыр, математика, презентация, сайыс, сайыс сабақ, сауат ашу, сценарий, тарих, тақпақ, технология, тәрбие сағаты, Қазақ әдебиеті, Қазақстан, қазақ тілі, қазақ тілінен сабақ жоспары, қысқа мерзімді жоспар, өлең

Барлық тегтерді көрсету
×