Сайтқа кіру Тіркелу

Өрмекшітәрізділердің жалпы сипаттамасы және көптүрлілігі

Сабақ тақырыбы: Өрмекшітәрізділердің жалпы сипаттамасы және көптүрлілігі.

Жалпы мақсаты: Өрмекшітәріздестер класының тіршілік әрекеттерімен, құрылыс ерекшеліктерімен, көптүрлілігімен, өздеріне тән белгілерімен таныстыру, олардың негізгі ерекшеліктерін талдап түсінік беру. Оқушыларды іскерлік дағдыларын арттыру, шығармашылыққа, ғылыми жұмыстануға баулу, топпен, жұппен жұмыс жасау дағдыларын қалыптастыру.
Сілтеме Әдістемелік нұсқаулықтар,
Биология оқулығы 7 - сынып
Ғаламтор материалдары
Биолог анықтамалығы журналдары
Оқу нәтижесі Өрмекшітәріздестер туралы мәлімет алады, олардың түрлерін анықтай алады, құрылысын ажырата алады, сипаттама жасай алады.
Негізгі идеялар Өмірде өрмекшітәріздестер ұғымдарын пайдаланудың жолын, маңызын түсіндіру.
Сабақта қолданылатын материалдар Кесте, суреттер,
Оқыту әдістері Оқытудың жаңа әдістері сұрақ - жауап, диалог, АКТ, СТО
Оқытудың түрлері Өзіндік жұмыс, Топтық жұмысы. Ауызша
Дерек көздері Салыстыру, салу.
Тапсырмалар Салыстыру, жауап іздеу, ажырату, өрмекшітәріздестер ұғымдарын есте сақтау
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс – әрекеті
Мұғалімнің іс - әрекеті Оқушының іс - әрекеті
І. Ұйымдастыру кезеңі: Оқушыларға психологиялық көңіл - күй туғызу
(2 мин)
Топқа бөлу (1 мин) «Шаттық шеңбері»
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, жағымды ахуал тудыру. Оқушылар шаттық шеңберіне тұрады, тілек айтады. Топқа бөлінеді.
Үй тапсырмасы Талқылау үшін сұрақтар (2 мин)
1. Тип неліктен буынаяқтылар болып аталған?
2. Буынаяқтылар типі неше класқа жіктеледі?
3. Хитин дегеніміз не?
4. Шаянтәріздестерге сипаттама бер?
5. Шаянтәріздестердің көбеюі қалай жүреді? Оқушылар өткен тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді.
ІІІ. Жаңа тақырып (13 мин) Ой қозғау. «ЖИГСО»
1. Өрмекшітәріздестер класына жалпы сипаттама
2. Өрмекшітәріздестердің ішкі құрылысы
3. Өрмекшітәріздестердің көбеюі
Оқушылар топтық жұмыс орындайды.
Шығармашылық жұмыс (10 мин) Дарынды баланың жұмысы - слайд
Өрмекшітәріздестестер класының өкілдері
1. Бүйі
2. Қарақұрт Оқушылар тыңдайды, жазады, сұрақ қояды.
Сергіту сәті «Қызыл өрік» Қозғалып билейді
Топтық жұмыс «Кубизм» стратегиясы бойынша тапсырманы анықтау
1 - топ: Зерттеңіз «Буынаяқтылар түрлерін»
2 - топ: Салыстырыңыз «Буынаяқтылар құрылысын, қызметін, тіршілік әрекетін»
3 - топ: Суреттеңіз Шаянтәрізділер мен өрмекшітәріздестердің сыртқы құрылысын
Постер жасайды, қорғайды.
V. Қорытындылау Биологиялық диктант Білгендерін анықтап, бір - бірін тыңдайды.
VI. Бағалау Формативті бағалау
«Смайлик» арқылы көңіл күйлерін, бақылап мадақтамалар Бағалауға қатысу
VII. Үйге тапсырма Мұғалім түсіндіреді
Өрмекшітәрізділердің жалпы сипаттамасы және көптүрлілігі.
Оқушылар тыңдайды, күнделіктеріне жазады.
VIII. Рефлексия
(2 мин) «Күн нұры» Сабақтан алған әсерлерін жазады.

Маңғыстау облысы, Маңғыстау ауданы Ұштаған ауылы,
Асқар Өтепбергенов атындағы орта мектебінің
биология пәнінің мұғалімі
Тянова Гүлназ Бисенбекқызы
Кері қайту
Пікірлер: 0
Пікір білдіру
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Абайдың қара сөздері, Ашық сабақ, Бастауыш, Информатика, Мақала, Мұқағали Мақатаевтың өлеңдері, Ресей, Русский язык, Сабақ жоспары, Тәуелсіздік, Физика, Химия, абай құнанбаев қара сөздері, абай құнанбайұлының қара сөздері, ана тілі, ағылшын тілі, бала-бақша, балабақша, бастауыш сынып, баяндама, биология, география, дүниетану, жыр, математика, нақыл сөздер, презентация, сайыс, сайыс сабақ, сценарий, тарих, тақпақ, технология, тәрбие сағаты, Қазақ әдебиеті, Қазақстан, қазақ тілі, қазақ тілінен сабақ жоспары, қысқа мерзімді жоспар, өлең

Барлық тегтерді көрсету
×