Сайтқа кіру Тіркелу
загрузка...

Үш таңбалы санды бір таңбалы санға разрядтан аттап жазбаша көбейту.

Сабақтың тақырыбы: Үш таңбалы санды бір таңбалы санға разрядтан аттап жазбаша көбейту.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: оқушылардың жүздіктер, ондықтар бірліктер көлеміндегі сандарды менгергені туралы
білімдерін жүйелеу. Жазбаша көбейту тәсілдерін меңгерту.
Дамытушылық: оқушылардың ақыл - ойын, ой - өрісін дамыту; Ауызша жазбаша есептеу дағдыларын қалыптастыру, пәнге деген қызығушылығын арттыру.
Тәрбиелік: өз бетімен жұмыс жасай отырып, өзінің де өзгенің де еңбегін қадірлей білуге, ұқыптылыққа әдемілікке, әсемдікке баулып эстетикалық тәрбие беру.
Сабақтың әдісі: ойландыру, баяндау, көрнекілік әдістері, сұрақ - жауап.
Көрнекілігі: кестелер, суреттер, қима қағаздар, сандар, плакат.
Сабақтың барысы: І Ұйымдастыру бөлімі. Оқушыларды түгендеу, сабаққа әзірлеу.
Психологиялық дайындық.
2. Үй тапсырмасын тексеру.
Ауызша есептеулер.
420
x 2
-----
840
110
x 2
-----
220
113
x 3
-----
339
321
x 3
-------
963
210
x 2
------
420
3. Жаңа сабақ. Кіріспе.(зәулім әдемі үйдің суреті корсетіледі)
- Балалар, мына әсем, әдемі үйге назар аударайық. Бұл, үйдің ішінде әдемі
сиқырлы сыйлыққа толы сандықша бар. Сол сандықшаны іздеп табуымыз қажет. Ол үшін есепке жүйрік, тапсырмаларды жақсы орындауымыз қажет.
Ендеше іске сәт.
Иттің тапсырмасы:
№1. Жұптық жұмысқа арналған тапсырма. Сәйкестендіру.
2 есе арттыр 3есе арттыр
239
1152
374
1172
239
717
586
748
384
1245
174
478
415
477
327
348
576
1728
654
159
Құлыпты ашу.(тапсырманы орындау)
№2Амалды орындау.
246*3 - 520=218
200+168*4 - 130=742
428*2+170=1026
850 - 276*2+250=548
Үйдің ішіне кіру. Сандықшаны іздеу. Үйдің ішінде үш бөлме бар екен.(сурет көрсетіледі) Сол бөлмелерден іздеу.
1 - бөлме.(тапсырма орындау)
№3. Өрнектің мәнін тап.
2 - бөлмеге кіру үшінде тапсырманы орындау қажет.
№4 Салыстыру.
342*2 > 1000 - 384
156см*3> 460см - 85см
283*3+124 320кг
Тапсырмалар өте жақсы орындалуда, бірақ сандықша бұл бөлмелерден
табылмады. Ендеше 3 - бөлмеден іздеп көрейік. Ол үшін 3 - бөлменің тап сырмасын орындаймыз.
«Кім жылдам?» №5 Теңдеулерді шеш
Жарайсыңдар! Міне 3 - бөлмеден сандықшаны таптық. Сандықша өте әдемі екен. Сандықшаны ашып, ішіндегі сыйлықты алайық. Бірақ сандықшаның кілті
тотықұстың аузында (сандықша, тотықұстың суреті, көрсетіледі)
Тотықұстың тапсырмасы. Кітаппен жұмыс.
№6 Есепті әр түрлі тәсілмен шығар.
Баға Саны Құны
160тг 4?
160тг 2?
160*4=640(тг)
160*2=320(тг )
640+320=960 ( тг)
160*6=960(тг)
Қорытынды: Жарайсыңдар! Сандықша ашылды. Ішіндегі сыйлықтары өте көп.
Оны білгілерін келсе, ауызша есептеулер орындау.
№8. Қалдықпен бөлуді орында.
13: 7=1(6қ)
42: 8=5(2қ)
20: 9=2(2қ)
Үйге тапсырма: 255 - бет №10
Бағалау: оқушылар бағаланады, сыйлықтар таратылып беріледі.
Кері қайту
Пікірлер: 0
Пікір білдіру
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
загрузка...
Абайдың қара сөздері, Ашық сабақ, Бастауыш, Информатика, Мұқағали Мақатаев, Мұқағали Мақатаевтың өлеңдері, Русский язык, Сабақ жоспары, Тәуелсіздік, Физика, Химия, абай құнанбаев қара сөздері, абай құнанбайұлының қара сөздері, ана тілі, ашық тәрбие сағаты, ағылшын тілі, ағылшын тілінен сабақ жоспары, бала-бақша, балабақша, бастауыш сынып, баяндама, биология, география, дүниетану, математика, математикадан сабақ жоспары, презентация, сайыс, сайыс сабақ, сауат ашу, сценарий, тарих, тақпақ, технология, тәрбие сағаты, Қазақ әдебиеті, қазақ тілі, қазақ тілінен сабақ жоспары, қысқа мерзімді жоспар, өлең

Барлық тегтерді көрсету