Сайтқа кіру Тіркелу

"Жеміс-жидектер"

Қазақ тілі мұғалімі: Саменова Гүлжан Болатқызы
Білім беру саласы: «Коммуникация»
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің түрі: «Қазақ тілі»
Тақырыбы: Жеміс - жидектер
Мақсаты: Жаңа сөздерді меңгерте отырып, жеміс - жидектерді атай білуге дағдыландыру. Көкөністер мен жемістерді бір - бірінен ажырата білуге үйрету. Балаларды еңбекқорлыққа, тазалыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу. Негізгі меңгеретін сөздер: Алма, алмұрт, жүзім, анар, өрік, шие
Қолданылатын көрнекі құралдар: жеміс - жидектер суреттері, муляждар, қуыршақ Айсұлу, компьютер, слайд.
Қажетті құрал - жабдықтар: жұмыс - дәптері, үлестірмелі материал.
Әдіс - тәсілдер: түсіндірме, сұрақ – жауап, ойын, практикалық
Іс - әрекет кезеңдері Педагогтың іс - әрекеті Балалардың
іс - әрекеті
Мотивациялық – қозғаушылық Сәлемдесу.

Шаттық шеңбері
Қайырлы таң! Алтын күн!
Қайырлы таң! Көк аспан!
Қайырлы таң! Жан достар!
Қайырлы таң! Қонақтар!

- Қане, балалар, орындарымызға отырайық! (Осы кезде есікті тарсылдатып қаққан дауыс естіледі. Тук - тук)
- Балалар, естіп тұрсыңдар ма? Бізге қонақ келіп тұрған сияқты.
(Қонаққа Айсұлу деген қуыршақ келеді. Қолында жеміс - жидектердің муляждары салынған себет пен сиқырлы дискі бар)
- Балалар, қонағымызбен амандасайық!
- Балалар, Айсұлу бізге себетпен жеміс - жидектер алып келіпті. Ол бізбен бірге жеміс - жидектерді қазақша атап үйренгісі келеді екен.
- Айсұлуға көмектесеміз бе?
- Қазір жылдың қай мезгілі?
- Күз мезгілде көкөністер мен жемістер піседі.
Біз өткен ҰОІӘ - ндегі «Көкөніс» атауларын қайталап, Айсұлуға қазақша айтып берейікші! (Жұмыс дәптеріндегі жаттығуларды қайталау) - Сәлеметсіз бе! - Здравствуйте!
- Good moning!
Балалар педагогпен бірге шаттық шеңберін орындайды.

Балалар қонақпен үш тілде амандасады.

- Ия!
- Күз мезгілі!

Көкөністердің атауларын қайталайды.
Ұйымдастыру - шылық - ізденістік - Балалар, бүгін «Жемістер» тақырыбымен Айсұлумен бірге танысайық!

Суретпен жұмыс. Жемістердің қазақша атауларын атау.

Жұмыс дәптерімен жұмыс.
Педагог балаларды жұмыс - дәптердегі «Мынау - алма» тақырыбына арналған оқу іс - әрекетінің үлгісімен таныстырады. 1 - тапсырмадағы сурет бойынша балаларды жеміс - жидектердің түрімен (алма, алмұрт, шие, өрік, жүзім) таныстырады.
2 - тапсырмадағы сурет бойынша жеміс - жидектерді атауларын қайталайды, қайсысы үлкен, қайсысы кішкентай екенін ажыратқызады.
Сергіту сәті
Тербеледі ағаштар,
Алдымнан жел еседі,
Кіп - кішкентай ағаштар,
Үп - үлкен боп өседі.

- Балалар, Айсұлу (дискіні көрсетіп) бізге қызықты бір тапсырма алып келіпті. Бірге тапсырманы орындаймыз ба?
Дид. ойын: «Қайсысы артық?»
Мақсаты: берілген нәрселердің ішінен артығын тауып, алған білімдерін тексеру.

Дид. ойын: «Жемістер мен көкөністер»
Мақсаты: жемістер мен көкөністерді ажырата білуге үйрету.
Шарты: екі себеттің біреуіне - жемістер, екіншісіне - көкөністер жинау.
Айсұлу: - Жарайсыңдар, балалар! Сендермен бірге ойын ойнаған қатты ұнады! Сендермен бірге тағы бір тапсырма орындағым келіп тұр!

Тапсырма: «Менің сүйікті жемісім немесе көкөнісім»
Шарты: берілген қағаздағы жемістер мен көкөністердің трафареттерінің ішінен өздерінің сүйікті жемісін немесе көкөнісін таңдап, қарындашпен бояу. Балалар педагогпен бірге жеміс атауларын қайталайды.

Топтағы балалар «Алма, алмұрт үлкен», «шие, өрік кішкентай»,- деп жеке - жеке, хормен бірнеше рет қайталайды.

Балалар мәтінге сай дене қимылдарын көрсетеді.

- Ия!

Балалар берілген төрт нәрсенің ішінен артығын тауып, неге артық екенін түсіндіреді.
Балалар жемістер мен көкөністерді екі себетке бөліп салады.
Балалар берілген тапсырманы қызыға орындайды.

Рефлексиялық - түзетушілік Айсұлу: - Балалар, менің қайтатын уақытым болды. Сендермен бірге жемістер атауларын қазақша үйреніп, қызықты тапсырмалар орындадық. Рахмет сендерге! Сендерге арнап алып келген кішкене сыйлығым бар (Кәмпиттер тарату). Сау болыңыздар!
Сұрақ - жауап
- Балалар, бүгін бізге кім қонаққа келді?
- Бүгін қандай жаңа тақырыппен таныстық?
- Қандай жемістердің қазақша атауларын білесіңдер?
- Жарайсыңдар, балалар! Осымен ашық ҰОІӘ аяқталды.
- Сау болыңыздар! Балалар қуыршақ Айсұлумен қоштасады.

Балалар сұрақтарға жауап береді.
- Қуыршақ Айсұлу.
- Жемістер
- Алма, алмұрт, жүзім, анар, өрік, шие
Кері қайту
Ұқсас жаңалықтар:
Шалқан ертегісі

Шалқан ертегісі

Балаларға ертегіні оқып беріп, әңгімелеу. Әдеби кейіпкерлердің әрекеттері мен жүріс-тұрыстарын, қызығушылықтарын қалыптастыру....
Жемістер

Жемістер

Мақсаты: Жемістер туралы түсініктерін кеңейту. Жеміс пен көкөністің айырмашылығын білу. Коммуникативтік дағдыларын дамыту. Жемістерді атау барысында...
Жемістер мен көкөністер

Жемістер мен көкөністер

Солтүстік Қазақстан обылысы, Тимирязев ауданы, Степной орта мектебі Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі: Гүлнара Нұрғалиқызы Хамзина...
«Не қайда өседі?» ұсақ қол моторикасын дамытушы ойындары

«Не қайда өседі?» ұсақ қол моторикасын дамытушы ойындары

Атырау қаласы, №20 «Алтын балық» мүмкіншілігі шектелген балаларға арналған балабақшасының тәрбешісі Жайлығалиева Сандуғаш Жайлығалиқызы...
Жемістер мен көкөністер

Жемістер мен көкөністер

Мақсаты: Білімділік:Жемістер мен көкөністердің атауларын дұрыс атай және ажырата алуға баулу. Тәрбиелік: Балалардың жеміс ағаштарын...
Пікірлер: 0
Пікір білдіру
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Абайдың қара сөздері, Ашық сабақ, Бастауыш, Информатика, Мақала, Мұқағали Мақатаевтың өлеңдері, Ресей, Русский язык, Сабақ жоспары, Тәуелсіздік, Физика, Химия, абай құнанбаев қара сөздері, абай құнанбайұлының қара сөздері, ана тілі, ағылшын тілі, бала-бақша, балабақша, бастауыш сынып, баяндама, биология, география, дүниетану, жыр, математика, презентация, сайыс, сайыс сабақ, сауат ашу, сценарий, тарих, тақпақ, технология, тәрбие сағаты, Қазақ әдебиеті, Қазақстан, қазақ тілі, қазақ тілінен сабақ жоспары, қысқа мерзімді жоспар, өлең

Барлық тегтерді көрсету
×